Rakan-Rakan Yang Menjenguk

Usia Blog Anak Dara

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 January 2011

Yang Tinggal Hanya Kenangan






Wah2….xleh blah gn tajuk entry diatas kan?....tjuk entry diatas bukan la ditujukan kpda org2 yg dh mninggal dunia atau sewaktu dengannya….entry kali nie adalah brkaitan dgn bekas roommate aku…knapa bkas roommate?...nie yang nk cter nie…(sabar-sabarlah)….tanggal 14 Januari 2011,bekas roommate aku iaitu Nazirra Bt Abdullah atau lbih mesra dipanggil Zirra nie tlah mninggalkan Kolej Poly-Tech Mara ats sbb2 yg x dapat aku sbutkan disini…(rahsia la 2)Zirra nie aslnya dri Pahang,dan bakal menyambut hari lahirnya yg ke 19 pda 24 Oktober 2011 nie….slama aku brkawan gn dya,byk kngan yg kitorg kongsi brsama…x dinafikan aku mmg sygkan roommate aku nie…dh takdir kita nk brpisah Zirra,redha ja la…akk doakan smoga kau brjaya di dunia dan di akhirat selepas nie…psan akk,ape2 pn yg kau nk buat lpas nie,JANGAN BELAKANGKAN KELUARGA OK(bak kta omputih,FAMILY COMES FIRST…cewah2…)


No comments:

Post a Comment