Rakan-Rakan Yang Menjenguk

Usia Blog Anak Dara

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

23 February 2011

Tasik Cempaka a.k.a Tasik Celaka

comel kan?.... :)

nadia with me...

peace.....

cak....



sweet giler pic nie...

begitu jgk yang nie...

jam tasik cempaka....



Tanggal 14 january 2011…tarikh yang sama roomate aku brhenti dri kolej..pada hari yg sama jugak aku dan roomate aku yg sorg lgi 2,nadia pgi tasik cempaka..sja tringin nk tgk tasik cempaka atau lbih popular di kalangan student cnie dgn nma tasik celaka..npe erk?...2 jgk yg trlintas di kpala otak aku..dengar citernya,dlu kat tasik 2 port bagus tok psangan kekasih memadu asrama …. x payah nk asmara la sgtknpembetulan erkasmarayg nikmat2 2…hahahhahahah….hinggakan kawasan 2 tlah disenarai hitamkantp msa aku pgi 2 waktu petang…so standard la nmpk rmai org joging2
p/s : nanti la update pic...line kt kolej slow bangat.... :)

2 comments: